• some image Doctor Sleep Tour 2013

  • some image Maglownica

  • some image Dzieci kukurydzy

  • some image Szpital Królestwo

  • some image Podsumowanie roku 2022

  • some image Baśniowa opowieść

  • some image Podpalaczka

  • some image Telefon pana Harrigana

  • some image Czarny telefon

  • some image Creepshow

piątek, 16 stycznia 2015

RSK #178 Pod kopułą, sezon 2


Pewnego dnia małe amerykańskie miasteczko Chester's Mill zostaje nagle i niewytłumaczalnie odcięte od świata. Otacza je niewidoczne pole siłowe, które mieszkańcy zaczynają nazywać kopułą. Sytuacja szybko się pogarsza. Pole wpływa niekorzystnie na środowisko, a ludzi powoli ogarnia panika...




plik mp3 do ściągnięcia (czas: 1 godz 11 min 03 sek)


W 178. odcinku podcastu Radio SK, ku uciesze jakże licznego grona fanów serialu, po raz czwarty powracamy do tematu "Pod kopułą". O tym serialu rozmawialiśmy już przez 3h 12min 68s, ale i tak zachęcamy do słuchania bo podcast podobnie do serialu robi się coraz bardziej absurdalny ale w przeciwieństwie do serialu nadal bawimy się przy nim dobrze :-) W dyskusji biorą udział Hubert „Mando” Spandowski i Szymon "Szymas" Cieśliński - autor Nawiedzonego Podcastu na blogu Nekropolitan.

Do 23 minuty mówimy bez spoilerów z 2 sezonu, a od 23 minuty zaczyna się część spoilerowa, ale i tak polecamy słuchać bo to fajna część.


Radio SK #118. Pilot Pod kopułą

Radio SK #150. Pod kopułą, sezon 1

Radio SK #154. Pod kopułą 2x01

13 komentarzy:

  1. Ładnie, żeście Panowie time'u nabili :) Ale dziwię się czemu nie było pomyslu na moją wstawkę.... ;) Bo po 2gim odcinku 2giego sezonu SPASOWAŁEM :)
    Sk ra

    OdpowiedzUsuń
  2. No rozgadaliśmy się :-) Ale nawet wstawek dźwiękowych nie robiłem co by jeszcze nie wydłużać :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat wczoraj na Bloody Disgusting pojawił się news, w którym zamieszczono cytat z jakiegoś anglojęzycznego podcastu. Wypowiadał się producent wykonawczy serialu Prison Break, a tematem był serial Lost. Został zacytowany fragment prywatnej rozmowy z jednym ze scenarzystów Zagubionych.

    "We literally just think of the weirdest most f*cked up thing and write it".

    Szczerze to nie dziwi mnie to, a osoba odpowiedzialna za Prison Break jest ostatnią osobą, która powinna krytykować takie podejście. Przez 5 sezonów im to wychodziło [6 do dziś nie nadrobiłem w całości, przerwałem w trakcie]. Jeżeli jednak w produkcji tamtego serialu panowało takie podejście, to jak musi wyglądać praca nad Kopułą?
    ---
    Ja dotrwałem do końca. Ten serial odpuściłem sobie w połowie pierwszego sezonu, ale wysłuchałem do końca każdy podcast, który go dotyczył. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz tak patrze na ten poster w miniaturce i UKŁADEM i kolorem przypomina mi ten z "Mgły" Darabonta :)
    Sk

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałem obejrzeć na raz, ale ilość narzekań mnie zniechęciła. Jak widać słusznie. A słuchało się bardzo fajnie, choć faktycznie trochę chaotycznie momentami było. Ale jaki serial taka rozmowa. Nie wiem jak ten bajzel by można poukładać :D Powiedzcie mi tylko. Skąd Ci wszyscy ludzie się znaleźli pod kopułą? Tymi tunelami się tam przedostali?

    Ps. Obstawiam, że Szymas ma rację. Już widzę jak w pierwszym odcinku wszystko wraca do punktu wyjścia :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi ci o nowe osoby pod kopułą to istnieją magiczne przejścia. Chester's Mill jest połączone z Zenith - rodzinnym miasteczkiem Barbiego i jego siostry Melanie, która po 20 latach wróciła do świata żywych. Pod liceum w Chester's Mill są tunele. Jeden z nich kończy się przepaścią i jak do niej wpadniesz to materializujesz się na placu zabaw w Zenith. Jeśli chcesz wrócić to w ogrodzie domu rodzinnego Barbiego są czerwone drzwi z żółtą ręką, która odcisnął jako dziecko. Jak się tam wejdzie to są tam ukryte tunele i jak się idzie tymi tunelami to nagle robi się taki tandetny wir, który wciąga cię i wypływasz w jeziorze pod kopułą. Nie jest wyjaśnione dlaczego tak się dzieje. Po prostu tak się dzieje a bohaterowie wpadają na to ot tak, pierwszy pomysł, pierwsza próba i zawsze jest udana. Jak znajdę filmik z tym wirem to ci tu wkleję :-) No i własnie Pauline i Hunter tak przeszli pod kopułę razem z innymi bohaterami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli jeszcze ta Melanie to siostra Barbiego?! Toż to większa telenowela niż "Moda na sukces"!

    OdpowiedzUsuń
  8. No właśnie o tym zapomniałem i ja i Szymas. Po nagraniu oglądałem filmiki na YT i mi się przypomniało :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyparcie to potężna siła :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak. Wyparłem to nawet na etapie robienia notatek :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wbrew obawom prowadzących dotrwałem do końca podcastu i bawiłem się świetnie, prawdopodobnie lepiej niż oglądając serial z którego zrezygnowałem po 1 odcinku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za Wasze poświęcenie! Ja się poddałem ostatecznie w odcinku w którym zbierali i niszczyli zapasy. Także z chęcią posłuchałem co dalej (i bawiłem się dużo lepiej niż przy jakimkolwiek odcinku tego szajsu).


    Już pierwszy sezon był do bani i pokazywał że twórcy chcą zrobić Lost. Z tym, że z gorszymi postaciami i w brzydszej scenerii.


    I im dłużej tego słuchałem to tym bardziej byłem pewien jak zacznie się nowy sezon. Pewno nic się nie stanie i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki Panowie! Oszczędziliście mi kilkanaście godzin życia :)

    OdpowiedzUsuń