• some image Doctor Sleep Tour 2013

  • some image Maglownica

  • some image Dzieci kukurydzy

  • some image Szpital Królestwo

  • some image Podsumowanie roku 2022

  • some image Baśniowa opowieść

  • some image Podpalaczka

  • some image Telefon pana Harrigana

  • some image Czarny telefon

  • some image Creepshow

wtorek, 8 lipca 2014

RSK #154 Pod kopułą 2x01


Pewnego dnia małe amerykańskie miasteczko Chester's Mill zostaje nagle i niewytłumaczalnie odcięte od świata. Otacza je niewidoczne pole siłowe, które mieszkańcy zaczynają nazywać kopułą. Sytuacja szybko się pogarsza. Pole wpływa niekorzystnie na środowisko, a ludzi powoli ogarnia panika...





plik mp3 do ściągnięcia (czas: 38 min 55 sek)


W 154. odcinku podcastu Radio SK, zaledwie cztery odcinki po najdluższej w historii podcastu analizie pierwszego sezonu, ku uciesze jakże licznego grona fanów serialu, powracamy do tematu "Pod kopułą". W dyskusji biorą udział Hubert „Mando” Spandowski i Szymon "Szymas" Cieśliński. A mówimy o otwarciu drugiego sezonu. I od razu uspokajamy, nie będziemy obd tej pory omawiać tego serialu odcinek po odcinku. Scenariusz do 2x01 napisał Stephen King więc epizod wymagał specjalnego podejścia. I tak, zdajemy sobie sprawę, że nagraliśmy audycję o jednym odcinku dlugości tego odcinka...
Ostrzegamy rownież, że jest to podcast ze spoilerami.


Radio SK #118. Pilot Pod kopułą

Radio SK #150. Pod kopułą, sezon 1

3 komentarze:

  1. "W poniedziałkowy wieczór widzów traci serial "Pod kopułą". 2. odcinek nowego sezonu oglądało 7,71 mln (1.7) widzów, co jest najniższą widownią od początku emisji."

    OdpowiedzUsuń
  2. Przejrzałem jeszcze raz pierwszy epizod i tak:
    1. Pauline to matka Juniora (Jamesa). Więc zapewne Sam przeglądał obrazy swojej siostry (stąd jej podpis na okładce) i wychodzi na to, że one wszystkie składają się na historię tego, co dzieje się pod kopułą.
    2. W sumie to nie wiem, czy w finale odcinka użyto szpadla, czy czegoś innego. Początkowo myślałem, że na ekranie widać ostrą część czerpaka, ale teraz już nie mam pewności :P
    Nadrobiłem też drugi epizod. Znowu dzieje się za dużo i za szybko. Ale wątek zamordowania Angie rozegrano całkiem ciekawie, bo za cholerę nie jestem w stanie stwierdzić, kto zabił. Trzeci epizod pobrałem, ale chwilowo czeka na lepsze czasy.

    A co do podcastu, to w czasie nagrywania miałem wrażenie, że trochę się zapętlamy, ale przy odsłuchiwaniu niczego takiego nie wyłapałem. W sumie to efekt finalny naprawdę mi się podoba =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcialem obejrzec drugi raz przed nagraniem ale po 10 min mnie znudzilo. Nie mowilem o tym w podcascie a planowalem powiedxiec w podsumowaniu. 2x03 tez jeszcze nie ogladalem.

      Usuń