• some image Doctor Sleep Tour 2013

  • some image Maglownica

  • some image Dzieci kukurydzy

  • some image Szpital Królestwo

  • some image Podsumowanie roku 2022

  • some image Baśniowa opowieść

  • some image Podpalaczka

  • some image Telefon pana Harrigana

  • some image Czarny telefon

  • some image Creepshow

piątek, 5 lipca 2013

RSK #119 Wiadomości z Martwej Strefy #26


W sto dziewiętnastym odcinku podcastu Radio SK kontynuuję swoją serię, w której podsumowuję kolejne miesiące pod kątem wydarzeń związanych ze Stephenem Kingiem. Dziś przyglądam się newsom z czerwca 2013 r.



Audycja zawiera śladowe ilości Skury.


plik mp3 do ściągnięcia (czas: 43 min 26 sek)


Spis treści i przydatne linki:

00:00 - 01:30 - Wstęp

01:31 - 15:57 - Blok książkowy

Joyland (słuchowisko RMF FM, Joyland Burger, pozytywka karuzela, amerykański trailer, popcorn i Gwiazdeczki, Sundey Morning - Evil Disney Twinróżne klipy, transkrypcja programu) trailer Doctor Sleep, okładka Lśnienia, Christine na 30-lecie (okładka, okładka pełna, ilustracja #01, ilustracja #02), Pet Sematary na 30-lecie

16:20 - 31:20 Blok filmowy

Under the Dome (plakat #1, plakat #2, Zdjęcia promocyjne: 01 | 02 | 03 | 04, WRAL News: 01| 02, bohaterowie, blog Joego, zasady życia pod kopułą, video czat z Kingiem, filmik z pokazu przedpremierowego, wywiady i fragmenty, Mare Winningham, wydanie dvd, blu-ray wydanie specjalne: 01 | 02, plakat Carrie, A Good Marriage (Theo Stockman)

31:36 - 42:15 - Ciekawostki

Ghost Brothers of Darkland County (polska recenzja, tournee - Charlie Rose, Morning Joe, Today Show, David Letterman, Colbert Report: 01 | 02, World Cafe), koszulka Shawshank, koszulki w New Yorkerze,

42:16 - 43:26 - Zakończenie

6 komentarzy:

  1. Co do wiatrów pod kopułą... Różnice temperatur na obszarze ogarniętym kopułą mogą spowodować jakieś lekkie, ale odczuwalne ruchy powietrza. Ale nie jestem żadnym specjalistą, więc nie jestem pewien, na ile usprawiedliwia założenie twórców serialu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie podejrzewam, że wiatr będzie mógł mieć kluczową rolę w jakichś scenach :) Dlatego jest taki "przewodnik". Podobnie drugi odcinek zaczyna się ewidentną, skierowaną odezwą [wyjaśnieniem] do ludzi, ktorzy zaczynają oglądać od drugiego odcinka - jest wyjaśnienie czym jest kopuła i co ona powoduje.
      SK

      Usuń
  2. Co do Mathesona to filmy do których pisał scenariusze są w całości dostępne na youtubie ( De Sade, The Comedy of terrors ) i ten z Vincentem Pricem oparty na I am Legend. Moją ulubioną powieścią Mathesona jest HELL HOUSE ( mam też film i komiks ), dobre też jest A Stir of Echoes ( David Koepp zrobił kiedyś film z Kevinem Baconem ). Ja akurat mam sporo książek Mathesona w tym opowiadania zebrane tylko, że po angielsku, bo w Polsce jak już to kiedyś pisałem nie wydaje się klasyki horroru jak Matheson cz Bloch.
    Co do Ghost Brothers of Darkland County, to na bookcity.pl książka z płytami kosztuje już 192,90 zł. Za 2 tygodnie lecę do Londynu, może tam znajdę to taniej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wasze poczucie humoru jest czasem ciut chore... Chcemy więcej! :D
    Zdjęcie burgera mnie rozwaliło ;)
    Czegoś nie kumam... specjalnie wydanie książki Owena będzie miało autograf jego brata? Tj. tylko Joego?
    Matheson odszedł? Kurcze... "Jestem legendą" było świetną powieścią. Gdzieś czytałem też jakieś opowiadania Richarda i również byłem pozytywnie zaskoczony.
    Co do koszulek, to Fishbone produkuje koszulki z różnymi potworami (na Boże narodzenie dostałem "Desert Mutanta"). Można je dostać chyba właśnie w NewYorkerze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Joe jest autorem ilustracji. Często książki limitowane mają autograf tylko rysownika. Po prostu tutaj tak dziwnie wyszło, że to brat i też pisarz :D Nie wiem czy w tym wydaniu ma też być autograf Owena czy tylko Joe.

      Usuń
    2. Cóż... w sumie to wolałbym autograf Hilla ;)

      Usuń