• some image Doctor Sleep Tour 2013

  • some image Maglownica

  • some image Dzieci kukurydzy

  • some image Szpital Królestwo

  • some image Podsumowanie roku 2022

  • some image Baśniowa opowieść

  • some image Podpalaczka

  • some image Telefon pana Harrigana

  • some image Czarny telefon

  • some image Creepshow

czwartek, 29 listopada 2012

RSK #89 Wiadomości z Martwej Strefy #19


W osiemdziesiątym dziewiątym odcinku podcastu Radio SK kontynuuje swoją serię, w której podsumowuję kolejne miesiące pod kątem wydarzeń związanych ze Stephenem Kingiem. Dziś przyglądam się newsom z listopada 2012 r.



Audycja zawiera śladowe ilości Skury!


plik mp3 do ściągnięcia (czas: 25 min 36 sek)


Przydatne linki:

- Drugi pakiet "Mrocznej Wieży" (zdjęcia: 01 | 02 | 03)

- Wznowienie "To" i "Bastionu" (zdjęcia)

- Dziewczyna, która pokochała Toma Gordona (okładka - już nieaktualna!)

- The Dark Tower Companion (okładka)

- Cemetery Dance #68 - The Glass Floor (okładka)

- The Dark Tower. The Gunslinger: Shemmie's Tale #2 (okładka)

- Little Green God of Agony (wywiad z Dennisem Calero)

- Locke & Key: Head Games (zdjęcie, porównanie z normalnym wydaniem)

- Rogi (Daniel Radcliffe)

- Ghost Brothers of Darkland County (okładka, Elvis Costello "That's Me")

- Kalendarz (2013) StephenKing.pl

3 komentarze:

  1. Odcinek robiony na wariata (miało dziś w ogóle nie być). Nagrałem o 15:00, potem pojechałem pilnować na dyskotekę szkolną, a montować zacząłem wieczorem. Skończyłem 15 minut temu :-) Niestety już ok 22:00 dwie wiadomości z podcastu były nieaktualne:

    1. Albatros zmienił okładkę "Gordona" na jeszcze gorszą :-)
    2. DZIŚ UKAZAŁ SIĘ W SPRZEDAŻY KOMIKS "MROCZNA WIEŻA: UPADEK GILEAD"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam. Dobrze jest :) A co do aktualności, to chyba każdy słuchacz zdaje sobie sprawę z tego, że takich rzeczy nie da się przewidzieć, a przecież nie będziesz czekał z nagrywaniem do 23:00, bo a nuż coś się zmieni.

      Trochę mnie podłamaliście z tą MW. Myślałem, że przed świętami udam się do księgarni i zakupię sobie od razu dwa boksy, a tu... no cóż.

      Btw. być może problem leży po mojej stronie, ale dziś za każdym razem, gdy próbowałem odtworzyć podcast w playerze na blogu, występował błąd i wczytywał się jedynie fragment nagrania. Po pobraniu pliku na dysk wszystko funkcjonowało poprawnie.

      Usuń
  2. Witam serdecznie
    Na jakiego maila mozna do pana pisac ?
    Czy jest mozliwe iz przypadkiem znajdzie sie pan w sobote osmego grudnia o dziewiatej rano we wroclawiu ?
    Prosze pisac na podcastolog@aol.com

    OdpowiedzUsuń