• some image Doctor Sleep Tour 2013

  • some image Maglownica

  • some image Dzieci kukurydzy

  • some image Szpital Królestwo

  • some image Podsumowanie roku 2022

  • some image Baśniowa opowieść

  • some image Podpalaczka

  • some image Telefon pana Harrigana

  • some image Czarny telefon

  • some image Creepshow

poniedziałek, 6 czerwca 2022

RSK #500 Najlepsze co mnie spotkało




Pobierz audycję w pliku mp3

Pół tysiąca numerowanych odcinków podcastu Radio SK zostało dzisiaj zamknięte. Z przyjemnością oddaję w wasze ręce audycję wyjątkową. Tak jak nie raz zaskakiwaliśmy nieszablonowym doborem tematów, tak i dzisiaj mam dla was coś, czego może nie spodziewaliście się po 500. odcinku. Nie będzie to dialog w wieloosobowym składzie, a solówka. Nie będzie to kilkugodzinny gigant, a krótka (jak na nasze standardy) audycja. Nie będzie to zaplanowana wielowątkowa analiza, a lekko chaotyczny potok słów, nagrany bez planu, ale od serca. Dzisiaj opowiem wam o najlepszym, co mnie spotkało, odkąd zacząłem się bawić w pisanie i mówienie o Kingu w internecie.

Dzisiaj polecam wersję youtubową, którą wzbogaciłem wizualnie by uatrakcyjnić słuchanie :-)

W tym tygodniu będę miał dla was jeszcze jeden odcinek, w którym wreszcie zamknę rocznicowe świętowanie podcastu, podsumuję minione 12 miesięcy, zarysuje plany na drugą połowę roku i opowiem więcej o mojej decyzji by po 11 latach nagrywania wystartować z Patronite. O tym usłyszycie już ten piątek cztery po północy, ale jeśli podoba wam się to co robię i chcecie sprawić by moja praca stała się odrobinę łatwiejsza to już dzisiaj podsyłam link :-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz