• some image Doctor Sleep Tour 2013

  • some image Maglownica

  • some image Dzieci kukurydzy

  • some image Szpital Królestwo

  • some image Podsumowanie roku 2022

  • some image Baśniowa opowieść

  • some image Podpalaczka

  • some image Telefon pana Harrigana

  • some image Czarny telefon

  • some image Creepshow

niedziela, 1 maja 2022

RSK #493 Sklepik z pytaniami cz. 20




Pobierz audycję w pliku mp3

Nieregularna seria podcastów, w których odpowiadam na pytania słuchaczy powraca z kolejną rocznicową serią. Dzisiaj dowiecie się między innymi o tym co sądzę o serialu “Przyjaciele” i jaka była moja historia z tym tytułem. Opowiem sporo o organizacji zjazdów fanowskich na przestrzeni ostatnich 20 lat. Jak na moje życie codzienne wpłynął podcasting? Jakie są moje ulubione albumy punkowe? Który brytyjski zespół punkowy jest u mnie na pierwszym miejscu? Jakie jabole pijałem w młodych latach? Jaki jest mój stosunek do tematów poza lub okołopopkulturowych, takich jak muzyka, motoryzacja, sport, turystyka, gry, moda, majsterkowanie, wędkarstwo i grzybobranie czy zwierzęta? Odpowiedzi na te i inne zagadki znajdziecie w nowym odcinku Sklepiku z pytaniami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz