• some image Doctor Sleep Tour 2013

  • some image Maglownica

  • some image Dzieci kukurydzy

  • some image Szpital Królestwo

  • some image Podsumowanie roku 2022

  • some image Baśniowa opowieść

  • some image Podpalaczka

  • some image Telefon pana Harrigana

  • some image Czarny telefon

  • some image Creepshow

wtorek, 26 kwietnia 2022

RSK #491 Sklepik z pytaniami cz. 19




Pobierz audycję w pliku mp3

Nieregularna seria podcastów, w których odpowiadam na pytania słuchaczy powraca z kolejną rocznicową serią. Dzisiaj dowiecie się między innymi o tym czy są gdzieś do znalezienia moje zdjecia z mlodosci (polecam oglądać w odcinek w serwisie YouTube)? Jakie jest moje podejście do różnego rodzaju imprez? Jak zmieniało się ono na przestrzeni lat i w jakich najczęściej biorę udział obecnie? Czy podoba mi się zarost? W jakim kierunku według mnie powinny pójść “Gwiezdne wojny”? Jakie naleśniki/pierogi lubię najbardziej? Czy hawajska to dla mnie pizza czy abominacja? Czy nagrywanie podcastów tylko dla wspierających można porównać do Onlyfans, a nagrywanie podcastow za kasę do prostytucji? Czy udzieliłbym wywiadu lub odbył z kimś rozmowę w podcaście? Jakie motywy ze słowiańskiej tematyki ludowej lubię w horrorach? Czy moim zdaniem mamy szansę w końcu stworzyć jakiś porządny horror, który podbiłby świat? Czy śledzę to co się dzieje ostatnio w polskiej grozie? Czy czytam polskie horrory? Co sądzę o bezmyślnym głosowaniu na książki Stephena Kinga w różnych rankingach/konkursach literackich? Kiedy nagram podcast omawiający kolejny tom serii “Necroscop”? Czy jest szansa, że zacznę nagrywać video? Jaka jest moja ulubiona książka Joego Hilla? Jaki jest mój ulubiony film nie kinogowy? Odpowiedzi na te i inne zagadki znajdziecie w nowym odcinku Sklepiku z pytaniami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz