• some image Doctor Sleep Tour 2013

  • some image Maglownica

  • some image Dzieci kukurydzy

  • some image Szpital Królestwo

  • some image Podsumowanie roku 2022

  • some image Baśniowa opowieść

  • some image Podpalaczka

  • some image Telefon pana Harrigana

  • some image Czarny telefon

  • some image Creepshow

piątek, 14 stycznia 2022

RSK #474 Eli Roth: Historia horroru, sezon 3




Pobierz audycję w pliku mp3

W drugiej połowie grudnia zakończyła się polska emisja trzeciego sezonu serialu dokumentalnego AMC – „Eli Roth: Historia horroru”. Tym razem produkcja nie była już promowana nazwiskiem Stephena Kinga, ale pierwszy raz jedną z twarzy serialu stał się Joe Hill. Pierwszy sezon „Historii horroru” omawiałem w Radiu SK samodzielnie, ale od drugiej odsłony wypracowaliśmy nieco inny schemat. Tym razem również mamy dla was nieszablonową dyskusję. W 474. odcinku podcastu Radio SK, w wirtualnym studiu spotkałem się z Michałem „Jerrym” Rakowiczem, by przeprowadzić rozmowę, do której każdy z nas podchodził ze znajomością innej części tego projektu. Ja obejrzałem serial i tylko liznąłem podcast, a Jerry przesłuchał wszystkie audycje wchodzące w skład trzeciego sezonu podcastu „Eli Roth: History of Horror Uncut”, ale odpuścił sobie „Historię horroru” ze szklanego ekranu. Co wyszło z tak nietypowego połączenia? Niemal godzinna rozmowa, w której ponownie zaczynamy od podsumowania udziału Stephena Kinga i Joego Hilla w projekcie, a następnie przechodzimy do konfrontacji dwóch mediów w żywiołowej dyskusji. Według jakiego klucza tym razem kierowali się twórcy? Ilu ciekawych gości udało się zaprosić? Jak wiele materiału z podcastów przeniknęło do wersji telewizyjnej? Jak bardzo covidowy jest ten sezon? I wreszcie, czy pomimo braku Mando wśród ekspertów, laikom udało się powiedzieć coś ciekawego w odcinku „Świąteczne horrory”? Odpowiedzi na te wiele innych pytań znajdziecie w dzisiejszej audycji. Zapraszamy do odsłuchu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz