• some image Doctor Sleep Tour 2013

  • some image Maglownica

  • some image Dzieci kukurydzy

  • some image Szpital Królestwo

  • some image Podsumowanie roku 2022

  • some image Baśniowa opowieść

  • some image Podpalaczka

  • some image Telefon pana Harrigana

  • some image Czarny telefon

  • some image Creepshow

środa, 28 kwietnia 2021

RSK #429 Sklepik z pytaniami cz. 15




Pobierz audycję w pliku mp3

Nieregularna seria podcastów, w których odpowiadam na pytania słuchaczy. Dzisiaj dowiecie się między innymi czy wolałbym za karę słuchać od początku wszystkich odcinków Radia SK czy Żarłok TV? Czy myślę, że King jest w stanie nas czymś jeszcze zaskoczyć? Czy śledzę na bieżąco twórczość innych pisarzy poza Kingiem i Hillem? Jaka jest moja ulubiona horrorowa adaptacja Kinga? Jak wyglądała historia wydania mojego opowiadania i dlaczego zrezygnowałem z pisania? Jaką książkę Kinga chciałbym zobaczyć w formie serialu animowanego? Czy będą jakieś gościnne występy w Radio SK z okazji urodzin? Jaką książkę Kinga widziałbym w formie planszówki? Kiedy Skura pojawi się ponownie w Radiu SK? Czy miałem w swoim życiu jakiś problem, na który rozwiązanie znalazłem dzięki lekturze książki Kinga? Czy są jakieś plany, by stworzyć stałe studio nagrań do Radia SK i Konglomeratu podcastowego? Odpowiedzi na te i inne zagadki znajdziecie w nowym odcinku Sklepiku z pytaniami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz