• some image Doctor Sleep Tour 2013

  • some image Maglownica

  • some image Dzieci kukurydzy

  • some image Szpital Królestwo

  • some image Podsumowanie roku 2022

  • some image Baśniowa opowieść

  • some image Podpalaczka

  • some image Telefon pana Harrigana

  • some image Czarny telefon

  • some image Creepshow

wtorek, 3 maja 2016

RSK #234 Pół dekady w podcastingu


Odcinek rocznicowy, pełen audioblogowego gadania, worka refleksji i podsumowania Mando na temat jego pracy nad kingowymi serwisami internetowymi. Audycja zawiera śladowe ilości Skury, który również dodaje swoje trzy grosze do tematu.





plik mp3 do ściągnięcia (czas: 1 godz 17 min 05 sek)


Poprzednie audycje rocznicowe

Radio SK #193 - Rok czwarty

Radio SK #146 - 3 lata RSK i 12 lat StephenKing.pl

Radio SK #111 - 11 lat StephenKing.pl i 2 lata RSK

Radio SK #055 - Rok pierwszy

Radio SK #058 - 10 lat StephenKing.pl


PS. Nie zdążyłem odsłuchać ostatniej wstawki ale pewien znany podcaster (zamiast iść się wyspać po spotkaniu ze znajomymi) montował to o bladym świcie, po 7 piwach, na 8 oknach Audacity... więc jestem spokojny :-) Nie wiem natomiast kogo otagować w tym wpisie i zrobię to dopiero po powrocie z majówki. KU PRZYGODZIE!

PPS. Nie mam sił odsłuchiwać teraz więc nadal nieotagowane.

PPPS. Przesłuchałem. Otagowałem. Chyba ucięło mi ostatnie sekundy pożegnania Szymasa a nie mam już oryginalnego pliku bo zwykle po publikacji wywalam z dysku cały katalog. Będzie jako wewnętrzny żart :-) Kolejny raz przerwałem Szymasowi :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz