• some image Doctor Sleep Tour 2013

  • some image Maglownica

  • some image Dzieci kukurydzy

  • some image Szpital Królestwo

  • some image Podsumowanie roku 2022

  • some image Baśniowa opowieść

  • some image Podpalaczka

  • some image Telefon pana Harrigana

  • some image Czarny telefon

  • some image Creepshow

piątek, 1 maja 2015

RSK #193 Rok czwarty


Odcinek rocznicowy, pełen audioblogowego gadania, worka refleksji i podsumowania Mando na temat jego pracy nad kingowymi serwisami internetowymi.








plik mp3 do ściągnięcia (czas: 18 min 56 sek)


3 komentarze:

  1. Kurcze, cztery lata to szmat czasu. Nie tak dawno nie wiedziałem, czym jest "podcast", a teraz spojrzałem na licznik i wychodzi na to, że w RSK "dawałem głos" ( ;) ) już 37 razy (raz mnie nie otagowałeś :P). Do tego nagrałem 27 Nawiedzonych Podcastów. I niemało innych rzeczy. I to wszystko właśnie przez fakt, że pewnego nudnego popołudnia trafiłem na tego bloga... Niesamowite :)

    W ogóle miło było usłyszeć optymistyczną rocznicówkę. Aż przesłuchałem ją dwa razy z rzędu :)

    Wiem, że kilka razy już to pisałem, ale nadal nie mogę uwierzyć w to, w jaki sposób pracowałeś nad tymi grafikami i montażem bez normalnego sprzętu :P To mnie krew zalewa, gdy mój laptop nagle się zacina i rozwala mi cały projekt w audacity. Szacun za cierpliwość i zmysł MacGyvera :D

    A tak w ogóle, to... Sto lat! Sto lat! Niech publikuje nam! =) Niech nowy komputer służy Ci jak najdłużej, a King dostarcza jak najwięcej nowych tematów! I byśmy słyszeli się jak najczęściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak wyobrażałem sobie Twoją pracę nad grafikami, czy montażem na telefonie czy netbooku to widziałem Cię jak jakiegoś super hakera :P Dla mnie to jest umiejętność nieosiągalna. A co do reszty to dzięki bardzo za możliwość współpracy przy tym (i nie tylko) projekcie. Cierpliwości do dalszego nagrywania i stu dziewiętnastu lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak na marginesie to ten podcast też montowałem w szkole na okienko a posta na bloga załadowałem z komputera w sali informatycznej :-) Do tego nagranie też było dość ciężkie bo sąsiedzi zeszli w trakcie i jakieś pół godziny wynosili rzeczy z piwnicy obok.

    OdpowiedzUsuń