• some image Doctor Sleep Tour 2013

  • some image Maglownica

  • some image Dzieci kukurydzy

  • some image Szpital Królestwo

  • some image Podsumowanie roku 2022

  • some image Baśniowa opowieść

  • some image Podpalaczka

  • some image Telefon pana Harrigana

  • some image Czarny telefon

  • some image Creepshow

piątek, 29 marca 2013

RSK #107 Oko kota


Film przedstawia trzy opowieści pełne czarnego humoru, grozy i napięcia, które łączy postać tajemniczego kota. Nałogowy palacz jest terroryzowany przez szefa kliniki antynikotynowej. Hazardzista mści się na kochanku żony. Mała dziewczynka walczy z okrutnym trollem. W dzisiejszym odcinku powracam do bardzo bliskiego mi tematu filmowych antologii opowieści z dreszczykiem i omawiam pierwszy film nakręcony według scenariusza Stephena Kinga.


plik mp3 do ściągnięcia (czas: 15 min 17 sek)



2 komentarze:

  1. Krótko, ciekawie i na temat :) Ja bym jednak polemizował, jeżeli chodzi o tę hermetyczność "Quitters, Inc". Nigdy w życiu nie paliłem, a pomimo tego opowiadanie zrobiło na mnie spore wrażenie i wspominam je bardzo pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie masz rację co do zależności zdania względem tego kto ogląda film. Dla mnie rzucenie palenia to kaszka z mleczkiem była, więc pierwsza nowelka wielkiego wrażenia na mnie nie zrobiła. Wysokości za to się boję jak cholera, a koty wprost uwielbiam więc zarzutów w stronę dwóch ostatnich nie rozumiem. Sumując to "Oko kota" wolę dużo bardziej niż "Tales from the Darkside: The Movie".

    A co do "Bigalow's Last Smoke" to polecam. Najlepszy odcinek serialu, choć obiektywnie to "Tales from the Darkside" jest chyba najgorszym serialem kompilacyjnym jaki widziałem, więc nie gwarantuję że Ci się spodoba ;) Niemniej warto spróbować, bo z nie takimi rzeczami się mierzyłeś na łamach podcastu...
    Pozdrawiam
    Lucky

    OdpowiedzUsuń