• some image Doctor Sleep Tour 2013

  • some image Maglownica

  • some image Dzieci kukurydzy

  • some image Szpital Królestwo

  • some image Podsumowanie roku 2022

  • some image Baśniowa opowieść

  • some image Podpalaczka

  • some image Telefon pana Harrigana

  • some image Czarny telefon

  • some image Creepshow

piątek, 11 maja 2012

RSK #60 Opowieści z ciemnej strony


„Tales from the Darkside” to według twórców prawdziwa choć nieoficjalna kontynuacja serii „Creepshow”. Najpierw powstał 4-sezonowy serial, do którego trafiły dwie ekranizacje opowiadań Stephena Kinga, a następnie ukazała się kinowa wersja zawierająca także segment Kinga.





5 komentarzy:

  1. hehe, niezawodny Mando :)
    nawet odcięty od świata doda coś dla fanów podcastu :)
    szacunek... odcinek jak zwykle na wysokim poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :-) Ale mam nadzieję, że na ten tydzień może Skura coś przygotował bo ja póki co pomysłu nie mam, a wysuszyłem już wszystkie zapasy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. 18 odcinek pierwszej serii "Tales from the Darkside" opowiada o nałogowym palaczu, który podpisuje kontrakt z dziwną agencją pomagającą zerwać z nałogiem. Następnie zostaje uwięziony we własnym mieszkaniu i karany za każdego papierosa który zapali. Brzmi znajomo? Jestem pewien że prowadzącego podcast ten epizod zainteresuje... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki! W sumie szkoda, że wcześniej nie wiedziałem to bym w następnym podcaście o nieoficjalnych ekranizacjach o tym wspomniał jako ciekawostce.

      Usuń
    2. Gdy wychodził ten odcinek podcastu nie miałem niestety okazji nic dopisać bo nawet nie wiedziałem o jego istnieniu. Tylko jestem winien sprostowanie. Jest to epizod 21 pierwszego sezonu, a nie 18 jak wcześniej mówiłem i ma tytuł "Bigalow's Last Smoke".

      Usuń