• some image Doctor Sleep Tour 2013

  • some image Maglownica

  • some image Dzieci kukurydzy

  • some image Szpital Królestwo

  • some image Podsumowanie roku 2022

  • some image Baśniowa opowieść

  • some image Podpalaczka

  • some image Telefon pana Harrigana

  • some image Czarny telefon

  • some image Creepshow

piątek, 16 lutego 2024

RSK #616 Marvel Comics #1000




Pobierz audycję w pliku mp3

Kiedy zyskałem supermoc i stworzyłem podcast nieskończoności, zostałem też obarczony nie lada odpowiedzialnością. Łatwo jest mówić o "Lśnieniu", "Misery" czy "Skazanych na Shawshank", ale gdy stawia się wyzwanie by powiedzieć o wszystkim co związane jest ze Stephenem Kingiem i jego rodziną, czasami trzeba zawędrować w odległe rejony multiwersum. Tworzyłem już audycje, w których tylko delikatnie i trochę przy okazji, zahaczałem o główną tematykę podcastu. Dzisiaj docieram do absolutnej granicy. W 616. odcinku podcastu Radio SK posłuchacie o pewnym komiksowym wydarzeniu sprzed 5 lat. Dzisiaj na warsztat biorę zeszyt, w którym zebrano 80 historii stworzonych przez trzycyfrową liczbę twórców, wśród których znalazła się jedna strona napisana przez najstarszego syna Stephena Kinga - Joego Hilla.

Jeżeli podoba ci się to co robię to możesz mnie wesprzeć na

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz