• some image Doctor Sleep Tour 2013

  • some image Maglownica

  • some image Dzieci kukurydzy

  • some image Szpital Królestwo

  • some image Podsumowanie roku 2022

  • some image Baśniowa opowieść

  • some image Podpalaczka

  • some image Telefon pana Harrigana

  • some image Czarny telefon

  • some image Creepshow

piątek, 18 grudnia 2020

RSK #399 Eli Roth: Historia horroru, sezon 2




Pobierz audycję w pliku mp3

Inaugurując tegoroczny maraton podcastowy Halloween w Radiu SK, zrecenzowałem pierwszy sezon serialu dokumentalnego pt. "Eli Roth: Historia Horroru". Stephen King był gościem Rotha, więc serial oceniłem zarówno pod kątem jego występu, jak i z szerszej perspektywy. Omówiłem też jeden odcinek oryginalnego podcastu Shuddera, w którym znalazła się cała rozmowa Rotha ze Stephenem Kingiem. Dzisiaj zakończyła się polska emisja drugiego sezonu i – nie chcąc serwować wam powtórki z rozrywki – postanowiłem nieco inaczej podejść do tematu. W 399. odcinku podcastu Radio SK, w wirtualnym studiu spotkałem się z Michałem „Jerrym” Rakowiczem, by przeprowadzić nietypową dyskusję, do której każdy z nas podchodził ze znajomością innej części projektu „History of Horror”. Ja obejrzałem serial i tylko liznąłem podcast, a Jerry przesłuchał wszystkie dotychczas wypuszczone audycje wchodzące w skład drugiego sezonu, ale odpuścił sobie "Historię horroru" ze szklanego ekranu. Co wyszło z tak nietypowego połączenia? Ponad godzinna rozmowa, w której ponownie zaczynamy od podsumowania udziału Stephena Kinga w projekcie, a następnie przechodzimy do konfrontacji dwów mediów w żywiołowej dyskusji. Zapraszamy do odsłuchu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz