• some image Doctor Sleep Tour 2013

  • some image Maglownica

  • some image Dzieci kukurydzy

  • some image Szpital Królestwo

  • some image Podsumowanie roku 2022

  • some image Baśniowa opowieść

  • some image Podpalaczka

  • some image Telefon pana Harrigana

  • some image Czarny telefon

  • some image Creepshow

piątek, 26 kwietnia 2019

RSK #310 Sklepik z pytaniami #7




Pobierz audycję w pliku mp3

Nieregularna seria podcastów, w których odpowiadam na pytania słuchaczy. W drugim odcinku wybrałem pokażny zestaw pytań zadanych przez słuchaczy w ramach kolejnej rocznicy podcastu. Czego oczekuję po Kingu w najbliższym czasie? Czy jako wierny czytelnik chciałbym, aby stworzył on znów jakiś rasowy horror? Czy wierzę, że taka sytuacja jeszcze kiedyś nastąpi? Dlaczego zrezygnowałem z pracy w szkolnictwie? Czy odczuwam czasem wypalenie twórczością Stephena Kinga? Czy nagram kiedyś odcinek ze swoją topką kinowych książek? Czy mam konkretne sceny z książek Kinga, które od razu przychodzą mi do głowy, gdy myślę o jego twórczości? Czy są książki Kinga, w trakcie czytania których autentycznie się bałem? I czy w ogóle zdarza mi się odczuwać strach czytając książki? Czy oglądałem wszystkie filmy kinowe, telewizyjne i seriale oparte na książkach i opowiadaniach Kinga? Jaką adaptację Kinga uważam za najgorszą? I wreszcie jakie mam zdanie na temat "Lśnienia" Stanleya Kubricka? Odpowiedzi na te i inne zagadki znajdziecie w nowym odcinku Sklepiku z pytaniami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz