• some image Doctor Sleep Tour 2013

  • some image Maglownica

  • some image Dzieci kukurydzy

  • some image Szpital Królestwo

  • some image Podsumowanie roku 2022

  • some image Baśniowa opowieść

  • some image Podpalaczka

  • some image Telefon pana Harrigana

  • some image Czarny telefon

  • some image Creepshow

sobota, 9 maja 2015

RSK #194 Wiadomości z Martwej Strefy #48


W sto dziewięćdziesiątym czwartym odcinku podcastu Radio SK kontynuuję swoją serię, w której podsumowuję kolejne miesiące pod kątem wydarzeń związanych ze Stephenem Kingiem. Dziś przyglądam się newsom z kwietnia 2015 r.



Audycja zawiera śladowe ilości Jerry'ego, Szymasa i Skury.


plik mp3 do ściągnięcia (czas: 1 godz 25 min 13 sek)


Spis treści i przydatne linki:

0:00:00 - 0:04:14 – Wstęp

0:04:15 - 0:26:04 - Blok książkowo-komiksowy

Znalezione nie kradzione (notesy), Mroczna Wieża I: Roland (okładka, szkic, grafika), Drunken Fireworks, grafika z Czarnego Domu na ukraińskiej książce

The Dark Tower: House of Cards #5

0:26:05 - 0:33:45 Podcastowe podsumowanie lutego Skury



0:25:30 - 0:58:12 - Blok filmowy + goście

Dallas '63 (Sarah GadonDaniel Webber, Cherry Jones, Lucy Fry, Chris Cooper, George MacKay, Leon Rippy), Pod kopułą (trailer 3 sezonuMarg Helgenberger, Eriq La Salle)

0:39:29 - 0:45:25 Wstawka Jerry'ego

0:47:00 - 0:57:01 Wstawka Szymasa

0:58:13 - 1:15:23 - Ciekawostki

spotkanie w St. Francis College Brooklyn (zdjęcia: 01 | 02 | 03 ), Pyrkon 2015

1:15:24 - 1:22:11 Blok Video Skury


1:22:20 - 1:25:13 Krótka ciekawostka audio w koszmarnej jakości, prosto z Pyrkonu



16 komentarzy:

  1. Linku zapomniałem dać do programu o grach: https://www.youtube.com/user/sparrow933/videos

    Fani grozy niech zaczną od Diablo i X Files

    OdpowiedzUsuń
  2. To w Diablo nie grywałeś?

    OdpowiedzUsuń
  3. I jeszcze link do oświadczenia firmy w stylu szalonego naukowca: https://www.youtube.com/watch?v=SHnI0EazaS8

    OdpowiedzUsuń
  4. Slyszalem kilka razy te nazwe. I kojarze logo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Popłakałem się ze śmiechu na zapowiedzi mojej wstawki :D
    Btw. przecież zachowałem odpowiednie proporcje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie te X-Files?

    OdpowiedzUsuń
  7. A jak smakują nowe smaki chipsów, które Ci podesłali? :>

    OdpowiedzUsuń
  8. no musisz wejść na kanał mistrzu ten do którego link podałem, bierzesz zakładkę VIDEO i tam masz WSZYSTKIE ODCINKI DOOMU STRACÓW - to jest kanał na który ktoś zebrał i wrzucił przystkie te odcinki. Ostatnio Wonziu mi odpisał na Wykopie że program już nie wróci raczej "bo było to robione za grubą kasę".

    OdpowiedzUsuń
  9. What are you talking about? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. https://www.youtube.com/watch?v=MhyWXPwf3pM Komentarz pod tym filmem :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Albo jestem ślepy, albo tam tego nie ma :) Nie widzę tego, ani na Playliście, ani w zakładce video.

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie to też jestem licencjonowany z papierkiem, ale akurat w kwestii YT większego śledztwa dziennikarskiego prowadzić nie zamierzam :P Poza tym skąd mogłem wiedzieć, czy podałeś im adres, czy nie? :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ha, może miałbym im jeszcze podać godziny w jakich najczęściej można mnie w domu spotkać, a kiedy chałupa pusta ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to ja już widzę jak Mando skusiłem i specjalnie dla niego polecałem x files, że nawet się nie poftygował obejrzeć :) Rzeczywiście - pomyliłem 2 programy! Odcinek o X-Files jest w programie tym, który miałem za miesiąc polecać w Wiadomościach: https://www.youtube.com/watch?v=sf5nVVriOuY

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurde :D Na ogół, gdy coś reklamujesz, to podajesz adres zwrotny :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Brawa dla tego pana :P

    OdpowiedzUsuń