• some image Doctor Sleep Tour 2013

  • some image Maglownica

  • some image Dzieci kukurydzy

  • some image Szpital Królestwo

  • some image Podsumowanie roku 2022

  • some image Baśniowa opowieść

  • some image Podpalaczka

  • some image Telefon pana Harrigana

  • some image Czarny telefon

  • some image Creepshow

piątek, 6 marca 2015

RSK #185 Wiadomości z Martwej Strefy #46


W sto osiemdziesiątym piątym odcinku podcastu Radio SK kontynuuję swoją serię, w której podsumowuję kolejne miesiące pod kątem wydarzeń związanych ze Stephenem Kingiem. Dziś przyglądam się newsom z lutego 2015 r.


Audycja zawiera śladowe ilości Szymasa i Skury.


plik mp3 do ściągnięcia (czas: 57 min 47 sek)


Spis treści i przydatne linki:

00:00 - 01:08 – Wstęp

01:16 - 5:55 - Blok książkowy

Komórka, Cztery pory roku (odrzucone projekty), Przedsprzedaż Pokłosia, Finders Keepers,

5:56 - 13:35 - Blok komiksowy

House of Cards #3, House of Cards #1 variant cover,

13:36 - 17:44 - Blok filmowy

Dallas'63 (James Franco), Rogi na DVD, Carrie na Blu Ray (pakiet #1, pakiet #2), Cary Fukunaga mówi o To, zdjęcie z Komórki

18:04 - 23:17 Podcastowe podsumowanie lutego



23:18 - 26:28 - Ciekawostki

Wieczór ze Stephenem Kingiem

26:48 - 36:33 Wstawka Szymasa

39:30 - 40:27 Kącik Skury (rozwiązanie konkursu)

40:28 - 43:11 Zapowiedź kolejnego odcinka


11 komentarzy:

  1. Witam szanownych autorów,
    Co do powiększenia waszych budżetów pozwolę sobie wam zasugerować jedną proste rozwiązanie: Wykonujecie kawał dobrej roboty, nie krępujcie się więc dodać na łamach waszych stron reklam. Wiem, ze może się to kłócić z podejściem non-profit, nie mniej ja jako wasz odbiorca nie miałbym nic przeciwko ;)
    Adsense, seopilot itp

    PS. I tak osoby, którym to przeszkadza użyją adblocka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już dawno mówiłem by reklamy postawić na blogu :) Ale mando się ociagał, z drugiej zaś strony - ile byśmy zarobili za te 3 lata? 50zł?


    Od dzisiaj MNIE możesz wspierać poprzez klikanie,lajkowanie,polecanie na YT ŻarłokTV - zamierzam w to sporo inwestować i długo prowadzić, tak więc zapraszam. A propagowanie samego RSK wśród znajomych też robi swoje no i do tego KOMENTARZE bardzo stymulują.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, ze gdybyście postawili strony na własnych adresach to 50zł miesięcznie spokojnie byście wyciągnęli ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym nie koloryzował z tym zarabianiem na blogach. Z AdSense profity są znikome. Ja zawsze klikam, kiedy u kogoś widzę, ale i tak chyba liczą się tylko Unikalni Użytkownicy. Nie wiem, jak jest z YT - podobno lepiej, ale też bez szału, bo polski rynek skromny. Są niby te programy partnerskie, ale tam podobno jest najlepiej, gdy zgodzisz się na reklamy bez możliwości ominięcia, co z kolei odstrasza oglądających i naraża youtubera na hejt. Zaznaczam, że to nie jest moja opinia, tylko ludzi, którzy trochę już w tym siedzą.


    A nawet jak postawisz bloga na własnej domenie - ja tak ostatnio zrobiłem - to reklamodawcy też nie zaczną cię od razu szturmować. Bannery to już przeżytek. Dziś w cenie są długie kampanie, aktywna współpraca blogerów z firmami itp. A jeszcze trzeba wziąć pod uwagę specyfikę bloga. Nie każda jest atrakcyjna marketingowo. Własna domena ma przede wszystkim znaczenie dla prestiżu i budowania marki. Ja w założeniach też bym chciał, żeby blog generował mi zysk - po to zainwestowałem w serwer - ale raczej chcę się skupić na umacnianiu pozycji i zarabianiu dzięki temu, że piszę, a nie robiąc ze strony słup ogłoszeniowy.


    No i masz - pierwszy raz w życiu skomentowałem pod odcinkiem podcastu, uprzednio go nie wysłuchawszy. Ale wywołany temat mnie zaciekawił, bo trochę się nim ostatnio interesuję. Lecę nadrabiać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to postaw Ty, przeniesiemy bloga, to przez pół roku zapłacimy dla Ciebie 50% z tych dochodów :) Ja się na tym nie znam, i samo rozpracowanie jakiejś witryny zajmuje mi minimum godzinę. Do tego dochodzi kwestia podziału zysków, mando ma największy licznik audycji, do tego robi grafy i opisy, czasem ja zaś montuję wspólne odc. Panie kochany ileż roboty ;) Mogła by kasa iść na jakiś fundusz. Nie wiem. NIE WIEM.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Marcin,
    Nie koloryzuję ;) Seopilot czy Prolink (obecnie zbanowany przez Google) przynosi spokojnie 30-50zł miesięcznie przy PageRank 2. Natomiast jeżeli nawet przyniesie 100zł rocznie to i tak jest profit.

    Natomiast faktem jest, ze trochę więcej pracy jest z utrzymaniem i zarządzaniem (plus koszt domeny i serwera).

    OdpowiedzUsuń
  7. Natomiast gdybyście kiedyś szukali nieodpłatnej pomocy w migracji SK.pl lub blogów na prywatnego wordpressa to tak jak wam już kiedyś pisałem na Gotham mogę pomóc ;)


    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam prośbę do Mando i to nie związanych z pocastem a przynajmniej nie z tym. Czy mógłbyś pomóc Szymasowi żeby jego Nekropolitan pojawł się w iTunsie. Kiedyś prosiłem Go o to na jego stronie ale stwierdził, ze nie wie jak to zrobić. Bardzo lubię Was słuchać i słucham każdy odcinek (pomimo tego, że nie przeczytałem ani jednej książki Kinga) bo fajnie się słucha ludzi z pasją.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzieki za miły komentarz, niestety w sprawie iTunes ja nic nie wSKURAm :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W zasadzie od zawsze chcę to zrobić z podcastem ale zawsze coś mnie blokuje. Po pierwsze cały czas mam nadzieję, że zrobimy jakieś nowe duże SK.pl i Radio SK zintegruje się z serwisem. Takie było startowe założenie podcastu, ze będzie to integralna część serwisu. Zrobiłem to na blogu bo wyczytałem, że podcast wymaga rss. Zawsze tez planowałem przejść na wordpressa ale po pierwsze blogspota umiem dośc dobrze edytować a WP w mikroskopijnym stopniu a po drugie na blogspocie wkurzał mnie najbardziej system komentarzy, który już zastąpiłem więc tak na dobrą sprawę nie ma potrzeby się ruszać. Plusem WP jest mozliwośc przypisania kilku rssów i mógłbym wtedy zrobić jakiś taki duży blog nieograniczający się tylko do Kinga. W zasadzie od czasu jak stało się jasne, że Kombinat nigdy nie będzie tym czym miał być z założenia, co jakiś czas mam taką wizję by nie rozdrabniać się na różne stronki a zrobić wielkiego bloga z wszystkimi moimi dokonaniami tak by grupowało na głównej - Stephen King / Inne podcasty/ teksty pisane i co tam jeszcze chciałoby mi się robić. Na blogspocie takie skomplikowanie jest niemożliwe.

    OdpowiedzUsuń
  11. A to panowie co piszecie jest dla mnie czarna magia. Znaczy zdaję sobie sprawę, że ludzie umieszczają reklamy na blogach i stronach ale nigdy chyba nie kliknąłem z żadną z nich i tak na dobrą sprawę nie sądziłem, że na tym cokolwiek się zarabia.

    OdpowiedzUsuń