• some image Doctor Sleep Tour 2013

  • some image Maglownica

  • some image Dzieci kukurydzy

  • some image Szpital Królestwo

  • some image Podsumowanie roku 2022

  • some image Baśniowa opowieść

  • some image Podpalaczka

  • some image Telefon pana Harrigana

  • some image Czarny telefon

  • some image Creepshow

piątek, 14 listopada 2014

RSK #171 Noc Grozy i Horrorów cz.1: Rogi


Ig Perrish (Daniel Radcliffe) jest głównym podejrzanym o gwałt i morderstwo swojej dziewczyny Merrin (Juno Temple). Po ostrym piciu Ig budzi się z potwornym kacem i rogami wyrastającymi z głowy. Wkrótce uświadamia sobie, że dzięki ich oddziaływaniu ludzie wyjawiają mu wszystkie swoje grzechy i dopuszczają się przy nim do najgorszych nawet rzeczy. Dar ten będzie mógł pomóc Igowi dowiedzieć się kto i dlaczego zabił Merin i wymierzyć sprawiedliwość.


plik mp3 do ściągnięcia (czas: 40 min 55 sek)
promo odcinka


W dzisiejszej audycji duet Hubert "Mando" Spandowski i Szymon "Szymas" Cieśliński rozpoczynają Podcastowy Crossover. W 171. odcinku podcastu Radio SK odsłuchacie pierwszą część relacji z halloweenowego maratonu w Multikinie pt. "Noc Grozy i Horrorów" oraz recenzję filmu "Rogi", nakręconego na podstawie powieści Joe Hilla. Dalszy ciąg relacji oraz omówienie filmów "Babadook", "Egzorcysta" i "13 grzechów" znajdziecie już w sobotę w 3. odcinku Nawiedzonego Podcastu "Nekropolitan".
Informujemy również, że jest to podcast bez spoilerów.


Nekropolitan Nawiedzony Podcast #3: Noc Grozy i Horroru cz. 2

2 komentarze:

  1. Co do tego, że fabułę ,,Rogów'' streszcza się osobie postronnej co najmniej dziwnie, macie absolutną rację. Próbowałam opowiedzieć o czym jest książka koleżance i po informacji wstępnej zaczęłam zachwycać się tym jak świetnie zostały opisane relacje miłości i przyjaźni, ból po stracie bliskiej osoby itd., i dopiero po dłuższej chwili takiego monologu zorientowałam się w końcu, że koleżanka patrzy na mnie z wyrazem twarzy typu: ,,Żartujesz?! Przecież to książka o facecie któremu WYROSŁY ROGI!''. ;)
    Co do samego filmu jeszcze nie mogę się wypowiedzieć, bo obejrzenie mam cały czas jeszcze w planach.
    Ale sam pomysł takiego ,,crossover'a'' bardzo mi się podoba, mam nadzieję że jeszcze kiedyś będzie okazja żebyście zrobili coś podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W miniony weekend wreszcie usiadłem po raz drugi do "Rogów" i tak jak przypuszczałem bardzo mi się podobało. Świetny film!

    OdpowiedzUsuń