• some image Doctor Sleep Tour 2013

  • some image Maglownica

  • some image Dzieci kukurydzy

  • some image Szpital Królestwo

  • some image Podsumowanie roku 2022

  • some image Baśniowa opowieść

  • some image Podpalaczka

  • some image Telefon pana Harrigana

  • some image Czarny telefon

  • some image Creepshow

piątek, 14 grudnia 2012

RSK #91 Awaria


Jak w temacie. W dzisiejszym "odcinku" Skura opowiada o wszystkim co nam w ostatnich dniach nie wyszło oraz o końcu pewnego rozdziału Radia SK. Zapewnia też Was drodzy słuchacze, że w grudniu mamy w planach jeszcze kilka niespodzianek... o ile oczywiście, tak dla odmiany tym razem nam wyjdą :-)





2 komentarze:

  1. Po przeczytaniu o "końcu pewnego rozdziału" krew mnie zalała :P A Twój wstęp tylko zwiększył poziom adrenaliny! Przez chwilę rozumiałem, co czuła Misery, gdy... ;)

    Co do RFN, to ostatnio znowu mi się narobiły zaległości, bo od kilku tygodni jestem zawalony robotą i dopiero w weekendy odsłuchuję dłuższe audycje, więc w sumie ta paczuszka na pewno się przyda :)

    Co do przyszłych podcastów... czekam!

    PS
    Jestem dzbanuszkiem do herbaty.
    Oto moja rączka i dzióbek pękaty.
    Gdy buchnę parą i wydam krzyk,
    Napij się herbaty łyk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, byłem tak padnięty po całym dniu, że zasnąłem, czekając na Audycję Skury. A teraz ze zniecierpliwieniem czekam, by dowiedzieć się, co sądzicie o Sztormie :> Mam nadzieję, że tym razem sen mnie nie zmorze...

    OdpowiedzUsuń