• some image Doctor Sleep Tour 2013

  • some image Maglownica

  • some image Dzieci kukurydzy

  • some image Szpital Królestwo

  • some image Podsumowanie roku 2022

  • some image Baśniowa opowieść

  • some image Podpalaczka

  • some image Telefon pana Harrigana

  • some image Czarny telefon

  • some image Creepshow

piątek, 10 lutego 2012

RSK #44 Siostrzyczki z Elurii


Roland Deschain, bliski śmierci po ataku Powolnych Mutantów, zostaje wzięty przez grupę Siostrzyczek, które specjalizuję się we wszystkim oprócz uzdrawiania. Te okropne, przypominające trupy istoty, znane jako Siostrzyczki z Elurii, w swych spaczonych umysłach mają tylko mord. A w swym obecnym, nienajlepszym stanie ostatni rewolwerowiec nie może zrobić prawie nic by zapobiec rozprzestrzeniania się ich czułego miłosierdzia.



plik mp3 do ściągnięcia (czas: 14 min 20 sek)


Przydatne linki:

- Antologia "Legendy"

- Książka "Little Sister of Eluria" (Artist Edition, Deluxe Edition)

- Seria komiksowa

4 komentarze:

  1. I tak to jest z tą Mroczną Wieżą. Opowiadanie czytałem dawno, mam wrażenie że po 1 tomie serii, ale nie na 100%. Bardzo mi się podobało, podobnie jak tom 1... a potem... było coraz gorzej :(

    Już pisałem jestem miłośnikiem Kinga ale nie MW :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny odcinek. Taką sugestię mam co do ewentualnego recenzowania MW w podcaście. We wakacje, jak masz więcej czasu, mógłbyś zrobić tydzień specjalny i każdego dnia recenzować jeden tom. :) Wiem, że to byłoby naprawdę pracochłonne przedsięwzięcie, ale w inny sposób jakoś tego nie widzę. Nawet jakbyś to próbował recenzować co tydzień z przerwą na W.z M.S. to chyba byłoby źle, bo to jednak całość jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może jak będzie wychodził "Wiatr" to przygotuję "Tydzień Mrocznej Wieży" :D Najlepiej by to z kimś omawiać, bo samemu to raczej krótkie recenzje zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam,że przeczytałem opowiadanie pierwszy raz jeszcze zanim spotkałem się z MW i faktycznie jak ktoś spodziewał się "normalnego" Kinga to mógł się zaskoczyć negatywnie. Mi ten klimat od razu bardzo podpasował i mogę z czystym sumieniem powiedzieć,że ja spotkałem się ze Światem Pośrednim właśnie dzięki temu opowiadaniu.

    A z perspektywy tego co się dzieje teraz (komiksy, "Wiatr", próby z grami) mam wrażenie,że to było jak sprawdzenie potencjału na expanded universe w świecie MW. Z resztą ja bardzo pozytywnie wspominam całą antologię. Bardzo dobre i świetnie wydane teksty.

    OdpowiedzUsuń