• some image Doctor Sleep Tour 2013

  • some image Maglownica

  • some image Dzieci kukurydzy

  • some image Szpital Królestwo

  • some image Podsumowanie roku 2022

  • some image Baśniowa opowieść

  • some image Podpalaczka

  • some image Telefon pana Harrigana

  • some image Czarny telefon

  • some image Creepshow

piątek, 11 listopada 2011

RSK #32 Komiks Mroczna Wieża


"Człowiek w czerni uciekał przez pustynię,
a rewolwerowiec podążał w ślad za nim"

Tymi oto słowami Stephen King przedstawił milionom czytelników Rolanda - rewolwerowca, który niestrudzenie poszukuje tajemniczej Mrocznej Wieży, przemierzając po drodze ziemie pełne niebezpieczeństw, starożytnej technologii i śmiercionośnej magii. Teraz, w komiksach doglądanych osobiście przez samego Kinga, odkryta została przeszłość Rolanda!


plik mp3 do ściągnięcia (czas: 20 min 27 sek)

Seria ta - pełna wspaniałych rysunków Jae Lee i Richarda Isanove, w adaptacji asystentki Stephena Kinga, Robin Furth (autorki "Stephen King's The Dark Tower: A Concordance"), i ze scenariuszem Petera Davida - zagłębia się w początki dziejów Rolanda, i jest doskonałym wprowadzeniem w niewiarygodnie dopracowany świat Mrocznej Wieży; długoletni wielbiciele będą z zapartym tchem zagłębiać się w przygody, o których zaledwie napomknięto w powieści. Obejrzyjcie początki nowoczesnego klasyku literatury fantasy! 

W trzydziestym drugim odcinku podcastu Radio SK bardzo ogólnikowo i bez spoilerów omawiam pierwszą 30-zeszytową komiksową serię "Mroczna Wieża".


6 komentarzy:

  1. Jestem tak w plecy z komiksem że sobie ciężko wyobrazić :D po odsłuchaniu odcinka nabrałem znowu ochoty. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teee, Mistrzu! Linią najmniejszego oporu ;) Sorry, ale dzisiaj słuchałem Miodka na ten temat i aż nie mogłem się powstrzymać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok, odcinek bardzo fajny. Dobrze się słuchało ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znaczy coś źle powiedziałem tak :-) Bywa :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zresztą jak to taki drobiazg to potem wytnę jak znajdę chwile :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie ma :-) A jeszcze jeden błąd mi się wkradł w odcinku. Zeszyty "American Vampire" z Vertigo kosztowały 3,99$ mimo słabszej jakości bo pierwsza seria miała większą objętość. Drugiej serii ja już nie kupowałem w oryginale i ponoć tam już są zeszyty po 2,99$.

    OdpowiedzUsuń