• some image Doctor Sleep Tour 2013

  • some image Maglownica

  • some image Dzieci kukurydzy

  • some image Szpital Królestwo

  • some image Podsumowanie roku 2022

  • some image Baśniowa opowieść

  • some image Podpalaczka

  • some image Telefon pana Harrigana

  • some image Czarny telefon

  • some image Creepshow

piątek, 6 maja 2011

RSK #04 Morality


Chad, pisarz z aspiracjami, który uczy w szkole do momentu podpisania kontraktu z wydawcą i jego żona, Nora, pracująca jako domowa pielęgniarka opiekująca się emerytowanym duchownym to typowa w obecnych czasach para zmagająca się z kryzysem finansowym. Nora dostaje od swego pracodawcy propozycję, dzięki której mogłaby zrealizować swoje marzenie o domu w Vermont. Ale czy warte to będzie moralnych konsekwencji? 

Recenzja opowiadania "Morality"


plik mp3 do ściągnięcia (czas: 9 min 57 sek | waga: 9,1 MB)



Przeczytać opowiadanie przed przesłuchaniem, bo lecą spoilery!

1 komentarz:

  1. Dzięki za zwrócenie uwagi na opowiadanie o którym nie słyszałem. Bardzo mi się podobało;) Zdziwiłem się jak powiedziałeś w recenzji o złym przyjęciu opowiadania i jego przyczynach. Według mnie opowiadanie jest bardzo dobre, bo pozostaje w głowie jak ziarnko kukurydzy między zębami i myślisz co byś zrobił na miejscu bohaterów. Przecież stosunek zysków do czynów wydaje się atrakcyjny... Ja bym zrozumiał złe przyjęcie w związku z nie nową (Niemoralna propozycja, czy The Box) tematyką, ale wykonanie według mnie super!

    OdpowiedzUsuń